Наші координати:
61001, м. Харків,
вул. Тюрінська, 5
(098) 058 78 02
Докладніше...
Архіви новин
f3
f3
f3

Психолог інформує

Рада вітати Вас!

Вишневська Лариса Валентинівна, спеціаліст вищої категорії, стаж роботи практичним психологом 17 років

Життєве кредо:
«Цінуй те, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому!»

Професійне кредо:
«Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна» (В. Сухомлинський)

Тема, над якою працює психологічна служба:
«Становлення та розвиток зрілої особистості учня, створення сприятливих соціально-психологічних умов для самореалізації, самопізнання та формування життєвих компетентностей»

З 24.02.2022 консультації онлайн (понеділок- п’ятниця) у зручний для вас час.

Зв’язатися зі мною або залишити свої запити можливо на адресу:

vishnevskaya373@ukr.net

larisavishnevskaya373@gmail.com


ГРАФІК РОБОТИ
практичного психолога
ДПТНЗ «Харківське вище професійне училище сфери послуг»
Вишневської Лариси Валентинівни

Дні тижня Інтервали робочого часу
Понеділок з 8.30. по 14.30. год.

Психодіагностична робота з учнями.

з 14.30 по 16.30 год.

Обробка результатів дослідження, поповнення бази даних.

Вівторок з 8.30. по 14.30 год.

Підготовка  до проведення психологічних заходів.

з 14.30. по 16.30 год.

Організаційно-методична робота. Обробка результатів дослідження.

Середа з 8.30. по 14.30 год.

Профілактична та консультаційна робота з учнями.

з 14.30. по 16.30 год.

Консультування учнів, педагогів.

Четвер з 8.30. по 14.30 год.

Проведення корекційної роботи з учнями.

з 14.30. по 16.30 год.

Консультування учнів, педагогів.

П’ятниця з 8.30. по 14.30 год.

Індивідуальне консультування учнів

з 14.30. по 16.30 год.

Індивідуальне консультування батьків.

ЦИКЛОГРАМА
роботи практичного психолога

День тижня Час Зміст роботи
Понеділок 8.30 – 10.00 Робота з учнями і педколективом (за запитом).
10.00 – 12.30 Проведення консультацій з учнями і педколективом, метою яких є профілактику булінгу.
13.00 – 15.00 Психодіагностика, індивідуальна робота з учнями.
15.00 – 16.30 Робота з батьками (індивідуальні бесіди, консультації).
Вівторок 8.30 – 10.00 Аналіз науково-практичної  літератури.
10.00 – 12.30 Визначення найефективніших шляхів розв’язання проблеми профілактики насилля, агресивної поведінки, булінгу.
13.00 – 15.00 Організаційно-методична робота (аналіз, планування діяльності).
15.00 – 16.30 Робота с документацією (звіти, аналіз, висновки). Виготовлення стимульного матеріалу. Поповнення бази даних, підготовка до проведення занять.
Середа 8.30 – 10.00 Робота з учнями і педколективом (за запитом).
10.00 – 12.30 Групова та індивідуальна психодіагностика, індивідуальне консультування
13.00 – 15.00 Корекційно-розвиваючі заняття з учнями (індивідуальні, групові).
15.00 – 16.30 Робота с педагогами (проведення консультацій, виступ на семінарах, педрадах).
Четвер 8.30 – 10.00 Проведення індивідуальної корекційної роботи з учнями, педпрацівниками.
10.00 – 12.30 Консультаційна робота щодо профілактики насилля, булінгу, кібербулінгу з учнями.
13.00 – 15.00 Поповнення бази даних, підготовка до проведення занять. Підготовка до проведення просвітницьких та корекційних занять
15.00 – 16.30 Робота з батьками (індивідуальні бесіди, консультації).
П’ятниця 8.30 – 10.00 Індивідуальне консультування учнів.
10.00 – 12.30 Робота з педагогами (індивідуальні консультації).
13.00 – 15.00 Робота с документацією (звіти, аналіз, висновки). Обробка інформації, складання протоколів, поповнення бази даних, підготовка до проведення занять.
15.00 – 16.30 Консультування батьків (індивідуальне, групове).Психологічна просвіта батьків.

 


Кабінет практичного психолога – це сучасний спосіб надання психолого-педагогічної допомоги і підтримки всіх учасників освітнього процесу.

Психологічна служба училища:

  • Сприяє формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів учнів;
  • Проводить психодіагностику та корекційно розвивальну роботу серед учнів, батьків, педагогів;
  • Допомагає в створенні комфортного психологічного клімату для здійснення   навчально-виховного процесу.
  • Підвищення рівня розвитку пізнавальних психічних процесів (сприймання, па м’ять, уява, мислення, увага).
  • Вивчення та формування особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, розвиток обдарованості учня, підвищення самооцінки.
  • Розвиток комунікативних та організаторських (лідерських)   здібностей студентів.
  • Допомога у професійному самовизначеності студентів.
  • Профілактика та корекція поведінкових порушень в студентів.

Завдання практичного психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків практичного психолога та вимог навчального закладу:

  • Діагностика та корекція девіантних проявів поведінки важковиховуваних учнів.
  • Психологічний супровід учнів І–го курсу в процесі їх адаптації до навчання.
  • Психологічна допомога учням у їх професійному самовизначенню.
  • Виявлення учнів із затримкою психічного розвитку та психологічна допомога  цим учням.
  • Формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості  педагогічного колективу.
  • Аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію.
  • Формування взаємної стратегії поведінки між батьками та училищем під час навчання і виховання учнів.

 

f3
f3   f3
f3 f3 f3 f3
f3
f3
f3
f3
f3
f3
f3

f4

ped

ped

ped