Психолог інформує
Рада вітати Вас!
Вишневська Лариса Валентинівна, спеціаліст вищої категорії, стаж роботи практичним психологом 17 років
Життєве кредо:
«Цінуй те, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому!»
Професійне кредо:
«Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна» (В. Сухомлинський)
Тема, над якою працює психологічна служба:
«Становлення та розвиток зрілої особистості учня, створення сприятливих соціально-психологічних умов для самореалізації, самопізнання та формування життєвих компетентностей»
З 24.02.2022 консультації онлайн (понеділок- п’ятниця) у зручний для вас час.
Зв’язатися зі мною або залишити свої запити можливо на адресу:
vishnevskaya373@ukr.net
larisavishnevskaya373@gmail.com
ГРАФІК РОБОТИ
практичного психолога
ДПТНЗ «Харківське вище професійне училище сфери послуг»
Вишневської Лариси Валентинівни
Дні тижня | Інтервали робочого часу | |
Понеділок | з 8.30. по 14.30. год.
Психодіагностична робота з учнями. |
з 14.30 по 16.30 год.
Обробка результатів дослідження, поповнення бази даних. |
Вівторок | з 8.30. по 14.30 год.
Підготовка до проведення психологічних заходів. |
з 14.30. по 16.30 год.
Організаційно-методична робота. Обробка результатів дослідження. |
Середа | з 8.30. по 14.30 год.
Профілактична та консультаційна робота з учнями. |
з 14.30. по 16.30 год.
Консультування учнів, педагогів. |
Четвер | з 8.30. по 14.30 год.
Проведення корекційної роботи з учнями. |
з 14.30. по 16.30 год.
Консультування учнів, педагогів. |
П’ятниця | з 8.30. по 14.30 год.
Індивідуальне консультування учнів |
з 14.30. по 16.30 год.
Індивідуальне консультування батьків. |
ЦИКЛОГРАМА
роботи практичного психолога
День тижня | Час | Зміст роботи |
Понеділок | 8.30 – 10.00 | Робота з учнями і педколективом (за запитом). |
10.00 – 12.30 | Проведення консультацій з учнями і педколективом, метою яких є профілактику булінгу. | |
13.00 – 15.00 | Психодіагностика, індивідуальна робота з учнями. | |
15.00 – 16.30 | Робота з батьками (індивідуальні бесіди, консультації). | |
Вівторок | 8.30 – 10.00 | Аналіз науково-практичної літератури. |
10.00 – 12.30 | Визначення найефективніших шляхів розв’язання проблеми профілактики насилля, агресивної поведінки, булінгу. | |
13.00 – 15.00 | Організаційно-методична робота (аналіз, планування діяльності). | |
15.00 – 16.30 | Робота с документацією (звіти, аналіз, висновки). Виготовлення стимульного матеріалу. Поповнення бази даних, підготовка до проведення занять. | |
Середа | 8.30 – 10.00 | Робота з учнями і педколективом (за запитом). |
10.00 – 12.30 | Групова та індивідуальна психодіагностика, індивідуальне консультування | |
13.00 – 15.00 | Корекційно-розвиваючі заняття з учнями (індивідуальні, групові). | |
15.00 – 16.30 | Робота с педагогами (проведення консультацій, виступ на семінарах, педрадах). | |
Четвер | 8.30 – 10.00 | Проведення індивідуальної корекційної роботи з учнями, педпрацівниками. |
10.00 – 12.30 | Консультаційна робота щодо профілактики насилля, булінгу, кібербулінгу з учнями. | |
13.00 – 15.00 | Поповнення бази даних, підготовка до проведення занять. Підготовка до проведення просвітницьких та корекційних занять | |
15.00 – 16.30 | Робота з батьками (індивідуальні бесіди, консультації). | |
П’ятниця | 8.30 – 10.00 | Індивідуальне консультування учнів. |
10.00 – 12.30 | Робота з педагогами (індивідуальні консультації). | |
13.00 – 15.00 | Робота с документацією (звіти, аналіз, висновки). Обробка інформації, складання протоколів, поповнення бази даних, підготовка до проведення занять. | |
15.00 – 16.30 | Консультування батьків (індивідуальне, групове).Психологічна просвіта батьків. |
Кабінет практичного психолога – це сучасний спосіб надання психолого-педагогічної допомоги і підтримки всіх учасників освітнього процесу.
Психологічна служба училища:
- Сприяє формуванню особистісних якостей, розвитку психічних процесів учнів;
- Проводить психодіагностику та корекційно розвивальну роботу серед учнів, батьків, педагогів;
- Допомагає в створенні комфортного психологічного клімату для здійснення навчально-виховного процесу.
- Підвищення рівня розвитку пізнавальних психічних процесів (сприймання, па м’ять, уява, мислення, увага).
- Вивчення та формування особистісних якостей, ціннісних орієнтирів, розвиток обдарованості учня, підвищення самооцінки.
- Розвиток комунікативних та організаторських (лідерських) здібностей студентів.
- Допомога у професійному самовизначеності студентів.
- Профілактика та корекція поведінкових порушень в студентів.
Завдання практичного психолога ґрунтуються на основі посадових обов’язків практичного психолога та вимог навчального закладу:
- Діагностика та корекція девіантних проявів поведінки важковиховуваних учнів.
- Психологічний супровід учнів І–го курсу в процесі їх адаптації до навчання.
- Психологічна допомога учням у їх професійному самовизначенню.
- Виявлення учнів із затримкою психічного розвитку та психологічна допомога цим учням.
- Формування взаємної емпатії, поваги з метою згуртованості педагогічного колективу.
- Аналіз сімейного виховання учнів і його впливу на поведінку та навчальну мотивацію.
- Формування взаємної стратегії поведінки між батьками та училищем під час навчання і виховання учнів.