Наші координати:
61001, м. Харків,
вул. Тюрінська, 5
(098) 058 78 02
Докладніше...
Архіви новин
f3
f3
f3
f3
f3

Школа інноваційних практик «Впровадження цифрових технологій в освітній процес підготовки кваліфікованих робітників сфери послуг»

13.02.2025 на базі Харківського вищого професійного училища сфери послуг Науково-методичним центром професійно-технічної освіти у Харківській області організовано школу інноваційних практик за темою «Впровадження цифрових технологій в освітній процес підготовки кваліфікованих робітників сфери послуг».

Мета заходу – підвищення професійної компетентності педагогів, ознайомлення з сучасними цифровими технологіями навчання, досвідом роботи педагогів нашого освітнього закладу.

У ході заходу заступник директора з навчально-виробничої роботи Смоліна Надія Юріївна представила систему роботи педагогів училища з упровадження цифрових технологій в освітній процес. Практичним досвідом поділилися:

  • Хмеленко Світлана Федорівна, викладач предметів професійно-теоретичної підготовки з професії «Перукар» (тема: «Надійний помічник педагога: ефективне використання ШІ для підготовки до уроків»);
  • Апалькова Тетяна Юріївна, майстер в/н з професії «Манікюрник, Педикюрник» (тема: «Ефективні інструменти на уроках в/н в умовах воєнного стану: особливості використання макрозйомки»;
  • Михайлюк Валентина Володимирівна, майстер в/н з професії «Касир (в банку)» (тема: «Цифрові рішення для ведення документообігу: використання LearningApps при заповненні банківських форм на уроках в/н «Касир»;
  • Губіна Олена Василівна, майстер в/н з професій «Кравець», «Закрійник» (тема: «Інтеграція Canva з іншими інструментами. Як поєднати Canva з іншими сервісами для збільшення ефективності роботи»;
  • С’ЄДІНА Інна Олегівна, майстер в/н з професії «Оператор поштового зв’язку» (тема: «IIEleven.labs та HeyGen: створення та застосування цифрового двійника на уроках».

Спікери отримали сертифікати про участь у школі інноваційних практик.

Коментарі закриті.

f3
f3
f3   f3
f3 f3 f3 f3
f3
f3
f3
f3
f3
f3
f3
f3

f4

ped

ped

ped