Підсумки навчального року: Педагогічна рада обговорила ключові аспекти розвитку та формування особистості здобувачів освіти
30 червня 2025 року у Харківському вищому професійному училищі сфери послуг відбулася підсумкова педагогічна рада, яка зібрала педагогічний колектив для аналізу та визначення стратегій на майбутнє. Цьогорічна тема – «Про діяльність педагогів училища щодо створення сприятливих умов для повноцінного морального, психічного, фізичного розвитку здобувачів освіти, формування творчо мислячої особистості, здатної до продуктивної праці в динамічному світі» – підкреслила комплексний підхід до виховання та навчання.
Засідання, що пройшло в атмосфері конструктивного діалогу, торкнулося низки ключових питань, що визначають якість освітнього процесу та благополуччя учнів:
- Атестація – крок до підвищення професійної компетентності педагогів. Методист Ірина САМАРА представила результати атестації, акцентувавши увагу на зростанні професійного рівня педагогів як запоруки успішного навчання.
- Творче використання прогресивних технологій навчання та сучасних прийомів педагогічної техніки. Голови методичних комісій поділилися інноваційними підходами та успішними практиками, що дозволяють зробити освітній процес більш ефективним.
- Формування позитивної мотивації учнів на здоровий спосіб життя, всебічний розвиток та громадянську свідомість. Викладач фізичного виховання Ольга ШИТЄЄВА розкрила важливість комплексного підходу до формування здорових звичок, збереження здоров’я, а також виховання відповідальних громадян.
- Профорієнтаційна робота та проміжні результати роботи приймальної комісії. Заступник директора з НВР Надія СМОЛІНА підбила підсумки ефективності профорієнтаційних заходів, які допомагають майбутнім вступникам обрати свій професійний шлях.
- Організаційні питання: Також було розглянуто важливі адміністративні питання: переведення здобувачів освіти на наступний курс навчання та попередній розподіл педагогічного навантаження на 2025-2026 н.р.
Обговорені питання ще раз підтвердили прагнення педагогічного колективу до постійного вдосконалення та створення оптимальних умов для всебічного розвитку кожного здобувача освіти.