Практичне заняття для здобувачів освіти «Мотивація до навчання. Увага та саморозвиток»
Навчання в теперішній ситуації, в якій Україна тимчасово опинилася, – це виклик не тільки для здобувачів освіти, але також і для педагогів. Сьогодні учням як ніколи складно пристосуватися до умов сучасного навчання: зміна освітнього середовища, емоційне реагування на сигнали повітряної тривоги та перебування в укриттях зумовлюють виникнення дисбалансу їхньої когнітивної сфери та емоційного стану.
Надання психологічної та емоційної допомоги учням під час уроків та в позаурочний час допоможе налаштуватися на навчання, підвищити мотивацію та позбутися тривожності. З метою всебічної психологічної підтримки та допомоги на єдиній електронній освітній платформі Google Classroom, у віртуальному психологічному кабінеті здобувачам освіти було запропоновано «Практичне завдання». Завдання включало в себе онлайн-опитування «Погляд учня на навчання» щодо труднощів, з якими вони стикаються протягом адаптаційного періоду. Також відомо, що найчастішою проблемою здобувачів освіти при дистанційному навчанні є концентрація уваги. Тому ми запропонували учням відеоматеріали, які допомагають розвивати пізнавальний інтерес та сприяють кращому засвоєнню матеріалу.
Соціально-психологічна служба училища вважає за необхідне постійно здійснювати психолого-педагогічну підтримку здобувачів освіти на уроці та розвивати пізнавальну та навчальну мотивації в кризових умовах.
Психологічна служба училища постійно шукає нові форми та методи підвищення мотивації всіх учасників освітнього процесу та вважає за необхідне організувати емоційне перемикання учасників освітнього процесу. Онлайн-кабінет практичного психолога дозволяє запропонувати деякі психологічні прийоми підтримки фізичної та розумової працездатності та психокорекційну допомогу.