Засідання №4 методичної комісії педагогічних працівників із професій перукарського профілю
5 листопада в Харківському вищому професійному училищі сфери послуг відбулось чергове засідання методичної комісії педагогічних працівників із професій перукарського профілю. Педагоги обговорили важливі питання навчального процесу, поділилися новими ідеями та планами на майбутнє.
Що обговорювали?
- Комплексні контрольні завдання (ККЗ)
Розпочали засідання з обговорення змісту та критеріїв оцінювання контрольних завдань. Педагоги узгодили, як саме перевірятимуть знання та навички учнів, аби максимально відповідати сучасним вимогам до професії. - Успішність учнів
Викладач Хмеленко С. Ф. представила результати моніторингу успішності учнів у різних групах за останні два місяці. Після аналізу оцінок та відвідування онлайн-занять визначили учнів, яким потрібна додаткова підтримка. Було вирішено надіслати батькам листи з рекомендаціями щодо покращення результатів. - Штучний інтелект в освіті
Оксана Воробйова поділилася цікавою доповіддю про можливості ШІ у навчальному процесі. Розглядалися ідеї використання штучного інтелекту для створення нових навчальних матеріалів та інтерактивних завдань, які можуть зробити заняття ще цікавішими. - Участь у конкурсі
Також обговорили можливість участі наших учнів у конкурсі з перукарського мистецтва. Старший майстер Абаніна С. А. закликала активно залучати талановитих учнів, і відповідальним за підготовку призначили Кульшу Л. С.
Що вирішили?
Проводити регулярний моніторинг успішності, а батьків учнів, що відстають, інформувати для спільного пошуку рішень.
Опанувати нові можливості ШІ для створення навчальних матеріалів.
Залучити учнів до конкурсу, підтримуючи їхній інтерес до професійного розвитку.
Засідання показало, що колектив налаштований на покращення якості освіти та прагне зробити навчання максимально корисним і цікавим для майбутніх фахівців у перукарській справі.