Наші координати:
61001, м. Харків,
вул. Тюрінська (Якіра), 5
(057)732-65-25
(057)732-65-15
Докладніше...
Анонси заходів
Останні новини
Архіви новин

Поради психолога

Вишневська Лариса Валентинівна, практичний психолог вищої категорії

Життєве кредо:
«Цінуй те, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому!»

Професійне кредо:
«Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна» (В. Сухомлинський)

Тема, над якою працює психологічна служба:
«Становлення та розвиток зрілої особистості учня, створення сприятливих соціально-психологічних умов для самореалізації, самопізнання та формування життєвих компетентностей».


Поради на час карантину з приводу коронавірусної інфекції:

У будь-який момент свого життя кожна людина так чи інакше ставиться до себе, інших людей, різних подій та явищ, що відбуваються навколо неї. Деякі події викликають у нас радість, захоплення, інші – тугу, смуток, розчарування. Такі різні емоції супроводжують нас протягом всього життя. Уміння керувати собою в будь-яких ситуаціях допомагає уникати створених нами самими проблем.

Чи не піймали ви себе на думці, що відчуваєте останнім часом дискомфорт від перебування в інформаційному просторі соціальних мереж, спільнот, чатів, новин? Тема близька для усіх, хто так чи інакше перебуває в умовах дистанційної роботи, навчання, та й просто проводить удома тепер набагато більше часу, ніж раніше.

Всі сьогоднішні події — це те, чого раніше з нами не було, чого немає в нашому досвіді. Поряд з виконанням наказів, рекомендацій влади, медиків, щодо гігієни, ізоляції, поведінки, дистанційної роботи та навчання, варто звернути увагу і на психологічний аспект карантинних заходів, пов’язаних з коронавірусом. Карантин змушує жити за власними правилами – незвичними, часом обтяжливими.


Поради учням:

Поради педагогам:

Поради батькам:

ГРАФІК РОБОТИ
практичного психолога
ДПТНЗ «Харківське вище професійне училище сфери послуг»
Вишневської Лариси Валентинівни

Дні тижня Інтервали робочого часу
Понеділок з 8.30. по 14.30. год.

Психодіагностична робота з учнями.

з 14.30 по 16.30 год.

Обробка результатів дослідження, поповнення бази даних.

Вівторок з 8.30. по 14.30 год.

Підготовка  до проведення психологічних заходів.

з 14.30. по 16.30 год.

Організаційно-методична робота. Обробка результатів дослідження.

Середа з 8.30. по 14.30 год.

Профілактична та консультаційна робота з учнями.

з 14.30. по 16.30 год.

Консультування учнів, педагогів.

Четвер з 8.30. по 14.30 год.

Проведення корекційної роботи з учнями.

з 14.30. по 16.30 год.

Консультування учнів, педагогів.

П’ятниця з 8.30. по 14.30 год.

Індивідуальне консультування учнів

з 14.30. по 16.30 год.

Індивідуальне консультування батьків.

ЦИКЛОГРАМА
роботи практичного психолога
на 2019/2020 навчальний рік

День тижня Час Зміст роботи
Понеділок 8.30 – 10.00 Робота з учнями і педколективом (за запитом).
10.00 – 12.30 Проведення консультацій з учнями і педколективом, метою яких є профілактику булінгу.
13.00 – 15.00 Психодіагностика, індивідуальна робота з учнями.
15.00 – 16.30 Робота з батьками (індивідуальні бесіди, консультації).
Вівторок 8.30 – 10.00 Аналіз науково-практичної  літератури.
10.00 – 12.30 Визначення найефективніших шляхів розв’язання проблеми профілактики насилля, агресивної поведінки, булінгу.
13.00 – 15.00 Організаційно-методична робота (аналіз, планування діяльності).
15.00 – 16.30 Робота с документацією (звіти, аналіз, висновки). Виготовлення стимульного матеріалу. Поповнення бази даних, підготовка до проведення занять.
Середа 8.30 – 10.00 Робота з учнями і педколективом (за запитом).
10.00 – 12.30 Групова та індивідуальна психодіагностика, індивідуальне консультування
13.00 – 15.00 Корекційно-розвиваючі заняття з учнями (індивідуальні, групові).
15.00 – 16.30 Робота с педагогами (проведення консультацій, виступ на семінарах, педрадах).
Четвер 8.30 – 10.00 Проведення індивідуальної корекційної роботи з учнями, педпрацівниками.
10.00 – 12.30 Консультаційна робота щодо профілактики насилля, булінгу, кібербулінгу з учнями.
13.00 – 15.00 Поповнення бази даних, підготовка до проведення занять. Підготовка до проведення просвітницьких та корекційних занять
15.00 – 16.30 Робота з батьками (індивідуальні бесіди, консультації).
П’ятниця 8.30 – 10.00 Індивідуальне консультування учнів.
10.00 – 12.30 Робота з педагогами (індивідуальні консультації).
13.00 – 15.00 Робота с документацією (звіти, аналіз, висновки). Обробка інформації, складання протоколів, поповнення бази даних, підготовка до проведення занять.
15.00 – 16.30 Консультування батьків (індивідуальне, групове).Психологічна просвіта батьків.

f3

f3

f3

f3

f3

f3

f3

f4

ped

ped

ped