Наші координати:
61001, м. Харків,
вул. Тюрінська (Якіра), 5
(057)732-65-25
(057)732-65-15
Докладніше...
Анонси заходів
Архіви новин

Поради психолога

Вишневська Лариса Валентинівна, практичний психолог вищої категорії

Життєве кредо:
«Цінуй те, що маєш, але не зупиняйся на досягнутому!»

Професійне кредо:
«Вірте в талант і творчі сили кожного вихованця. Людина – неповторна» (В. Сухомлинський)

Тема, над якою працює психологічна служба:
«Становлення та розвиток зрілої особистості учня, створення сприятливих соціально-психологічних умов для самореалізації, самопізнання та формування життєвих компетентностей».


Поради на час карантину з приводу коронавірусної інфекції:

У будь-який момент свого життя кожна людина так чи інакше ставиться до себе, інших людей, різних подій та явищ, що відбуваються навколо неї. Деякі події викликають у нас радість, захоплення, інші – тугу, смуток, розчарування. Такі різні емоції супроводжують нас протягом всього життя. Уміння керувати собою в будь-яких ситуаціях допомагає уникати створених нами самими проблем.

Чи не піймали ви себе на думці, що відчуваєте останнім часом дискомфорт від перебування в інформаційному просторі соціальних мереж, спільнот, чатів, новин? Тема близька для усіх, хто так чи інакше перебуває в умовах дистанційної роботи, навчання, та й просто проводить удома тепер набагато більше часу, ніж раніше.

Всі сьогоднішні події — це те, чого раніше з нами не було, чого немає в нашому досвіді. Поряд з виконанням наказів, рекомендацій влади, медиків, щодо гігієни, ізоляції, поведінки, дистанційної роботи та навчання, варто звернути увагу і на психологічний аспект карантинних заходів, пов’язаних з коронавірусом. Карантин змушує жити за власними правилами – незвичними, часом обтяжливими.


Кібербезпека та інформаційна безпека

Чи завжди ви почуваєте себе безпечно в Інтернеті? Навіть, якщо на перший погляд Інтернет здається цілком безпечним місцем для роботи, спілкування та розваг, насправді це не зовсім так. На нас постійно чекають небезпеки, і це не перебільшення!

А чи існують правила, яких ми маємо дотримуватись працюючи в Інтернет? Що нам потрібно знати і чого дотримуватися, щоб залишитися здоровою людиною з усіх боків.

Інтернет – це лише інструмент, яким ми користуємся, щоб отримати відповіді на свої питання та задовольнити деякі потреби. Але віртуальний світ часто буває небезпечним. Ось деякі поради

Пропонуємо Вам по новому поглянути на свою кібербезпеку та проаналізувати її, пройшовши тест зі знання базових правил кібербезпеки за цим посиланням https://www.epravda.com.ua/tests/2018/07/18/638509/


Поради учням:

Поради педагогам:

Поради батькам:

ГРАФІК РОБОТИ
практичного психолога
ДПТНЗ «Харківське вище професійне училище сфери послуг»
Вишневської Лариси Валентинівни

Дні тижня Інтервали робочого часу
Понеділок з 8.30. по 14.30. год.

Психодіагностична робота з учнями.

з 14.30 по 16.30 год.

Обробка результатів дослідження, поповнення бази даних.

Вівторок з 8.30. по 14.30 год.

Підготовка  до проведення психологічних заходів.

з 14.30. по 16.30 год.

Організаційно-методична робота. Обробка результатів дослідження.

Середа з 8.30. по 14.30 год.

Профілактична та консультаційна робота з учнями.

з 14.30. по 16.30 год.

Консультування учнів, педагогів.

Четвер з 8.30. по 14.30 год.

Проведення корекційної роботи з учнями.

з 14.30. по 16.30 год.

Консультування учнів, педагогів.

П’ятниця з 8.30. по 14.30 год.

Індивідуальне консультування учнів

з 14.30. по 16.30 год.

Індивідуальне консультування батьків.

ЦИКЛОГРАМА
роботи практичного психолога

День тижня Час Зміст роботи
Понеділок 8.30 – 10.00 Робота з учнями і педколективом (за запитом).
10.00 – 12.30 Проведення консультацій з учнями і педколективом, метою яких є профілактику булінгу.
13.00 – 15.00 Психодіагностика, індивідуальна робота з учнями.
15.00 – 16.30 Робота з батьками (індивідуальні бесіди, консультації).
Вівторок 8.30 – 10.00 Аналіз науково-практичної  літератури.
10.00 – 12.30 Визначення найефективніших шляхів розв’язання проблеми профілактики насилля, агресивної поведінки, булінгу.
13.00 – 15.00 Організаційно-методична робота (аналіз, планування діяльності).
15.00 – 16.30 Робота с документацією (звіти, аналіз, висновки). Виготовлення стимульного матеріалу. Поповнення бази даних, підготовка до проведення занять.
Середа 8.30 – 10.00 Робота з учнями і педколективом (за запитом).
10.00 – 12.30 Групова та індивідуальна психодіагностика, індивідуальне консультування
13.00 – 15.00 Корекційно-розвиваючі заняття з учнями (індивідуальні, групові).
15.00 – 16.30 Робота с педагогами (проведення консультацій, виступ на семінарах, педрадах).
Четвер 8.30 – 10.00 Проведення індивідуальної корекційної роботи з учнями, педпрацівниками.
10.00 – 12.30 Консультаційна робота щодо профілактики насилля, булінгу, кібербулінгу з учнями.
13.00 – 15.00 Поповнення бази даних, підготовка до проведення занять. Підготовка до проведення просвітницьких та корекційних занять
15.00 – 16.30 Робота з батьками (індивідуальні бесіди, консультації).
П’ятниця 8.30 – 10.00 Індивідуальне консультування учнів.
10.00 – 12.30 Робота з педагогами (індивідуальні консультації).
13.00 – 15.00 Робота с документацією (звіти, аналіз, висновки). Обробка інформації, складання протоколів, поповнення бази даних, підготовка до проведення занять.
15.00 – 16.30 Консультування батьків (індивідуальне, групове).Психологічна просвіта батьків.

f3

f3

f3

f3

f3

f3

f3

f4

ped

ped

ped