- Внутрішня система забезпечення якості освіти
- Про училище
- Ліцензії на провадження освітньої діяльності
- Абітурієнту (профорієнтація)
- Центр кар’єрного розвитку молоді
- Візитна картка Центру
- Нормативно-правова база діяльності Центру кар’єрного розвитку молоді
- Соціальні мережі – ваше віртуальне портфоліо
- Соціальні партнери Центру
- Як написати резюме? Поради
- WEB-ресурси з пошуку роботи
- Як пройти співбесіду
- Як бути успішними
- Співпраця з роботодавцями
- Для внутрішньо переміщених осіб (ВПО)
- Поради з професійної орієнтації
- Тижні професій
- Дія. Освіта для всіх
- Освітній процес
- Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного стану
- Освітні програми (навчальні плани)
- Моніторинг якості освіти
- Розклад занять
- Дистанційне навчання
- Виробниче навчання і практика
- Роботи учнів
- Теоретичне навчання
- Спортивна робота
- Олімпіади і конкурси з навчальних предметів
- Конкурси фахової майстерності
- Виховна робота
- Гурткова робота
- Кабінет практичного психолога
- Кабінет соціального педагога
- Методична робота
- Інтернет-приймальня
- Бібліотека
- ЗНО (зовнішнє незалежне оцінювання)
- Медична сторінка
- Наші партнери
- Протидія та запобігання булінгу
- Профілактика дитячого травматизму
Останні новини
- 21 листопада – День Гідності та Свободи 21.11.2024
- Челендж «Народжені вільними!» 21.11.2024
- «21 листопада – День Гідності та Свободи» – урок з історії України 21.11.2024
- Участь у Всеукраїнському фестивалі мистецтв «Військові обереги від Святого Миколая» 20.11.2024
- «Ми – різні, але ми – разом» – практичне заняття до Міжнародного Дня толерантності 18.11.2024
Архіви новин
Домашнє насильство: відповіді на поширені запитання
квітня 24, 2023 | Автор: admin
В Харківському вищому професійному училищі сфери послуг, згідно плану роботи соціально-психологічної служби було проведено виховний захід «Домашнє насильство: відповіді на поширені запитання.» для учнів І-ІІІ КУРСІВ .
Метою заходу була профілактика насильства в сім’ї, надання учням інформації щодо ознак насильства та телефони гарячих ліній. Учні дізналися, як потрібно робити щоб такого не сталося, та що потрібно зробити, якщо таки речи, все ж таки трапились, куди потрібно звертатися, і як це може допомогти в складних ситуаціях.
Post Views: 407
Коментарі закриті.