Наші координати:
61001, м. Харків,
вул. Тюрінська, 5
(098) 058 78 02
Докладніше...
Архіви новин
f3
f3
f3

Використання сервісу flippity на уроці перукарської справи

Застосування у навчальному процесі інформаційно-комунікаційних технологій створює сприятливі умови для формування і підсилення мотивації до навчання. Навіть сам процес застосування ІКТ сприяє утворенню позитивного емоційного фону в учнів. ІКТ можна застосовувати на різних етапах уроку.

Наприклад, викладач-методист Хмеленко Світлана Федорівна під час проведення уроку в групі 4-22 з теми «Робота барвниками І групи» (перукарська справа) етап перевірки засвоєння знань провела у вигляді гри-вікторини із застосуванням хмарного сервісу flippity; для створення команд використовувався рандомайзер з цього ж сервісу.

Технологія гри-вікторини створює емоційний стан залучення до відповіді, активує діяльність вибору та можливості взяти на себе відповідальність. Демонстрація запитань та відповідей на екрані – це додаткова можливість учням-візуалам краще сприймати запитання та запам’ятовувати відповіді на запитання практичного характеру. Використання подібних цифрових інструментів дає можливості вирішити організаційні питання швидко, візуально та ефективно.

Хмарний сервіс flippity.net являє собою колекцію шаблонів на основі Google-таблиць, які легко перетворюються в дидактичний онлайн-інструмент. З його допомогою можна створити ігрові навчальні програми: «Кросворди», «Тренажер пам’яті», «Випадковий вибір», «Своя гра», «Індикатор прогресу», «Флеш-карти» та інші. На основі цих шаблонів викладач будь-якої навчальної дисципліни може швидко підготувати для занять електронні матеріали, які зберігаються на Google-диску користувача.

Коментарі закриті.

f3
f3
f3   f3
f3 f3 f3 f3
f3
f3
f3
f3
f3
f3
f3

f4

ped

ped

ped