Skip to content
Харківське вище професійне училище сфери послуг
Харківське вище професійне училище сфери послуг
Державний професійно-технічний навчальний заклад
  • in
  • fb
  • in
  • tg
  • Головна
  • Вступ 2025-2026 н.р.
  • Про професії
  • Новини
  • Навігація по сайту
    Головна  /  Освітній процес  /  Теоретичне навчання

Теоретичне навчання

  • Інформаційна відкритість
  • Внутрішня система забезпечення якості освіти
  • Про училище
    • Адреса і контакти
    • Керівництво і колектив училища
    • Наші досягнення
      • Досягнення за 2024-2025 навчальний рік
      • Досягнення за 2023-2024 навчальний рік
      • Досягнення у 2010-2023 навчальних роках
    • Навчально-матеріальна база
    • Структура ХВПУСП
    • Історія училища
  • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
  • Абітурієнту (профорієнтація)
    • Вступ 2025-2026 н.р.
    • Про професії
    • Презентаційні матеріали
    • Подати заяву на вступ
    • Правила прийому до ХВПУСП
    • Критерії відбору на 3-й ступінь професійно-технічної освіти в ХВПУСП
    • Профорієнтаційна робота
  • Центр кар’єрного розвитку молоді
    • Про Центр кар’єрного розвитку молоді
    • Візитна картка Центру
    • Соціальні мережі – ваше віртуальне портфоліо
    • Нормативно-правова база діяльності Центру кар’єрного розвитку молоді
    • Соціальні партнери Центру
    • Як написати резюме? Поради
    • WEB-ресурси з пошуку роботи
    • Як пройти співбесіду
    • Як бути успішними
    • Співпраця з роботодавцями
    • Для внутрішньо переміщених осіб (ВПО)
    • Тижні професій
    • Дія. Освіта для всіх (Єдиний державний веб-портал цифрової освіти)
    • Поради з професійної орієнтації
    • Профорієнтаційні матеріали для випускників, що планують вступ до закладів вищої освіти
  • Освітній процес
    • Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного стану
    • Освітні програми (навчальні плани)
    • Моніторинг якості освіти
    • Розклад занять
    • Дистанційне навчання
    • Виробниче навчання і практика
    • Роботи учнів
    • Теоретичне навчання
    • Спортивна робота
    • Олімпіади і конкурси з навчальних предметів
    • Конкурси фахової майстерності
  • Виховна робота
    • Правила поведінки, права та обов’язки здобувачів освіти ДПТНЗ ХВПУСП
    • Національно-патріотичне виховання
    • Самоврядування
    • Батькам
    • Волонтерський рух
    • Профілактика протиправної діяльності
  • Гурткова робота
    • Про роботу гуртків
    • Заходи, які проводяться за участю гуртківців
    • Наші досягнення з гурткової роботи
  • Кабінет практичного психолога
    • Психолог інформує
    • Психологічна підтримка під час воєнних дій
    • Документація кабінету психолога
    • Поради психолога учням
    • Поради психолога педагогам
    • Поради психолога батькам
    • Інтернет-безпека
    • Під час карантину
    • Новини психологічної служби
    • Галерея фото кабінету психолога
  • Кабінет соціального педагога
    • Соціальний педагог Курганська Тетяна
    • Соціальний педагог поруч
    • Документація соціального педагога
    • Телефони гарячих ліній
    • Батьківський всеобуч
    • До уваги педагогів
    • Пільгові виплати (Законодавство щодо пільг)
    • Вимоги законодавства щодо неповнолітніх працівників
    • Новини соціальної роботи
  • Методична робота
    • На допомогу учням
    • На допомогу педпрацівникам
    • Атестація педагогічних працівників
  • Антикорупційна діяльність
    • Накази. Положення. Порядок
    • Нормативно-правові акти щодо запобігання корупції
    • Загальна інформація
    • Конфіденційність
    • Канали повідомлення для викривачів
    • Журнали контролю
  • Інтернет-приймальня
  • Бібліотека
    • Про бібліотеку ХВПУСП
    • Заходи, які проводяться за участю та при підтримці бібліотеки
    • Нові надходження літератури
    • Підручники, навчальні посібники, методичні посібники і періодичні видання
  • ЗНО / НМТ
  • Медична сторінка
    • Що треба знати про СНІД
    • Гострі кишкові інфекції (ГКІ) та їх профілактика
    • Що треба знати про ротавірус
    • Гепатит А: як передається, симптоми та профілактика
    • Як захиститись від гепатиту А
    • УВАГА! В УКРАЇНІ СПАЛАХ КОРУ!
    • Здоровий спосіб життя – найкраща профілактика захворювань
    • Жіноче здоров’я
    • Надлишок фтору у воді: як уберегти себе та дітей від флюорозу
    • Імунопрофілактика
    • Кліщовий іксодовий бореліоз (Хвороба Лайма)
  • Наші партнери
  • Протидія та запобігання булінгу
  • Профілактика дитячого травматизму
  • Випускникам минулих років
    • Архівна довідка
    • Цифрова копія документа про освіту

Перед сучасними педагогами стоїть непросте завдання – розуміти сучасних учнів і переходити разом з ними до інформаційного суспільства, використовувати такі форми і способи навчання, які стимулюють та розвивають пізнавальний інтерес, творчу уяву, швидкість та гнучкість мислення здобувачів освіти, формують у них навички роботи з інформацією, активізують самостійну роботу і, одночасно, забезпечують якість навчання на кожному його етапі.

Викладачі Харківського вищого професійного училища сфери послуг впроваджують на уроках теоретичного навчання нові сучасні методи, прийоми та види навчальної діяльності і таким чином навчають учнів розвивати свої природні здібності і творче мислення, керувати своїми знаннями, планувати свою навчальну діяльність, прищеплюють навички самостійної роботи. Учні училища – не пасивні слухачі, а учасники, співавтори освітнього процесу.

Уроки професійно-теоретичного підготовки в Харківському вищому професійному училищі сфери послуг проводять як досвідчені, з ґрунтовними знаннями і уміннями, так і молоді, активні, ініціативні викладачі, які однакового закохані в свою справу. На уроках постійно використовуються відеофільми, мультимедійні презентації, наочні посібники в поєднанні з лекційним матеріалом, що дає змогу досконало оволодіти навчальним матеріалом.

Предмети професійно-теоретичного підготовки з професії «Перукар (перукар-модельєр)» – перукарську справу, матеріалознавство, санітарію і гігієну – веде викладач-методист Хмеленко Світлана Федорівна. Викладач має всебічну професійну підготовку, заняття проводить на високому науково-методичному рівні. Світлана Федорівна – творча особистість, яка вносить новизну у зміст дисциплін, які викладає. На її уроках панує творча, доброзичлива атмосфера, учні беруть активну участь у навчальному процесі.




Предмети професійно-теоретичного підготовки з професій «Кравець» і «Закрійник» – конструювання одягу, моделювання і художнє оформлення одягу, технологію розкрою, історію костюма, САПР одягу – веде старший викладач Смоліна Надія Юріївна. Надія Юріївна – досвідчений педагог та умілий організатор, який постійно вдосконалює свій професійний рівень, проводить уроки з урахуванням вікових та психологічних особливостей учнів. Вимагає від учнів старанності, дисципліни, уважності.




Предмети професійно-теоретичного підготовки з професії «Взуттьовик з індивідуального пошиття взуття, взуттьовик з ремонту взуття» – конструювання взуття, технологію виготовлення взуття, обладнання, матеріалознавство – веде викладач вищої категорії Матвійчук Михайло Васильович. Михайло Васильович – досвідчений педагог із багаторічним досвідом роботи. Його урокам притаманна атмосфера доброзичливості та активної співпраці, а ставленню до учнів – щирість, гармонійне поєднання вимогливості, піклування, поваги до особистості.


Предмети професійно-теоретичного підготовки з професії «Адміністратор» (Документаційне забезпечення управління; Планування, організація і технологія управління персоналом; Організація обслуговування відвідувачів; Основи рекламного маркетингу і дизайну), а також загальнопрофесійну дисципліну «Основи галузевої економіки і підприємництва» веде викладач другої категорії Верхогляд Вікторія Олексіївна. Вікторія Олексіївна – молодий талановитий педагог, велику увагу приділяє самоосвіті, вдосконаленню свого професійного рівня. Викладач на заняттях створює проблемні ситуації, враховує індивідуальні особливості та інтереси учнів, рівень їхньої підготовленості, здійснює індивідуалізацію навчання та диференційний підхід.



Такі загальнопрофесійні дисципліни, що вивчаються під час опанування будь-якої професії, як «Охорона праці», «Інформаційні технології», «Професійна етика»,  веде старший викладач Кулак Юлія Анатоліївна – відповідальний і досвідчений педагог, людина високих моральних принципів.  Діяльність викладача спрямована на професійний розвиток майбутнього фахівця та забезпечення умов для розвитку індивідуальних здібностей учнів. Юлія Анатоліївна вміє створити доброзичливі стосунки з учнями, але водночас вимоглива до них.



Предмети «Обладнання швейних підприємство» і «Обладнання швейного виробництва» для професій «Кравець» і «Закрійник», а також загальнопрофесійні дисципліни «Техніка пошуку роботи» і «Ділова активність» веде викладач вищої категорії Соколенко Ірина Валентинівна. Свою викладацьку діяльність викладач вибудовує на базі концептуально обґрунтованого компетентнісного підходу. Багато уваги приділяє Ірина Валентинівна формуванню та зміцненню критичного мислення учнів. У колі колег та учнів викладач користується повагою, має авторитет компетентного, вимогливого, справедливого педагога, що тяжіє до постійного оновлення діяльності на базі традицій, перевірених часом.



Такі дисципліни, як «Спеціальний малюнок» та «Спеціальне малювання», веде молодий викладач другої категорії Пірог Вікторія Юріївна. Ці предмети мають велике значення для розвитку творчих здібностей учнів, що необхідні фахівцям з професій «Кравець», «Закрійник», «Перукар», «Манікюрник», «Візажист». Також Вікторія Юріївна викладає спецдисципліни з професії «Ювелір» – Матеріалознавство, Історію ювелірного мистецтва. Вікторія Юріївна – креативний педагог, який спонукає учнів до розвитку своїх здібностей, насамперед художніх.


Архів новин

Контакти

  • in
  • fb
  • in
  • tg

м. Харків, вул. Тюрінська, 5

+38 (098) 058 78 02

+38 (057) 732 65 25

Докладніше...
Мапа сайту

Статистика

  • 14
  • 3 706
  • 413

2025© Funky Line