Наші координати:
61001, м. Харків,
вул. Тюрінська, 5
(098) 058 78 02
Докладніше...
Архіви новин
f3
f3
f3

Практичне заняття «Прийоми психологічної самодопомоги»

Як зберегти психологічну рівновагу у складні часи та не втратити надію на світле майбутнє?

Соціально-психологічна служба училища радить намагатися усвідомлювати свої емоції, ідентифікувати, приймати та, за можливості, працювати з ними. Завдання психолога – дати можливість людині знизити навантаження деструктивного впливу.

Тому віртуальний кабінет практичного психолога, який працює на єдиній електронній освітній платформі GooglКласс, дозволяє отримати психологічну підтримку, співпереживання, психокорекційну допомогу.

Також він створює простір безпеки, розширює уявлення про природні етапи фізіологічного подолання наслідків стресу.

Віковою нормою для підлітка є емоційний рівень реагування на труднощі життя. Тобто підлітки частіше використовують емоційні способи боротьби зі стресом. Враховуючи цю властивість, було розроблено та запропоновано практичне (тренінгове) заняття «Прийоми психологічної самодопомоги». Це ті прийоми, які застосовуються для попередження негативних наслідків психотравмуючих факторів, профілактики нервово-психічних і психо­сома­тичних порушень, поліпшення настрою й розумової працездатності, подолання шкідливих звичок тощо.

Під час обговорення ставилися такі питання:

  • Чи легко виконувати завдання?
  • Які думки й почуття виникають під час їх виконання?
  • Які засоби вам сподобались найбільше, а які найменше?
  • Коли доречно і коли недоречно використовувати запропоновані прийоми?

Загалом, очікуються наступні результати практичного заняття (тренінгу):

  • поглиблення розуміння змісту прийомів психологічної самодопомоги;
  • набуття умінь застосування цих прийомів;
  • розвиток психологічної культури і психогігієнічної компетентності особистості;
  • розкриття та активізація творчого потенціалу учнів.

Планується подальший розвиток та вдосконалення цього напрямку роботи через збагачення його новими прийомами та засобами.

Коментарі закриті.

f3
f3
f3   f3
f3 f3 f3 f3
f3
f3
f3
f3
f3
f3
f3

f4

ped

ped

ped