Самостійна робота учнів на уроці теоретичних дисциплін з використанням цифрових технологій
На уроці з дисципліни «Перукарська справа» у групі 4-22 при вивченні теми «Тонування волосся» на етапі перевірки засвоєння знань була використана самостійна робота учнів у малих групах. Об’єднання учнів в групи відбувалось із використанням рандомайзера Flipity, організація простору окремих кімнат – розширенням Breakout Rooms, в якості робочого поля для груп учнів були застосовані фрейми сервісу Jamboard.
Кожна група представила матеріали для тонування професійної фірми та правила їх використання. По завершенню самостійної роботи кожна група продемонструвала іншим виконане завдання. Демонстрація готових робіт на екрані – це додаткова можливість учням-візуалам краще запам’ятати інформацію, яка знадобиться на уроках виробничого навчання Використання цифрових інструментів дає можливості вирішити організаційні питання швидко, візуально ефективно.