Skip to content
Харківське вище професійне училище сфери послуг
Харківське вище професійне училище сфери послуг
Державний професійно-технічний навчальний заклад
  • in
  • fb
  • in
  • tg
  • Головна
  • Вступ 2025-2026 н.р.
  • Про професії
  • Новини
  • Навігація по сайту
    Всі новини
  • Інформаційна відкритість
  • Внутрішня система забезпечення якості освіти
  • Про училище
    • Адреса і контакти
    • Керівництво і колектив училища
    • Наші досягнення
      • Досягнення за 2024-2025 навчальний рік
      • Досягнення за 2023-2024 навчальний рік
      • Досягнення у 2010-2023 навчальних роках
    • Навчально-матеріальна база
    • Структура ХВПУСП
    • Історія училища
  • Ліцензії на провадження освітньої діяльності
  • Абітурієнту (профорієнтація)
    • Вступ 2025-2026 н.р.
    • Про професії
    • Презентаційні матеріали
    • Подати заяву на вступ
    • Правила прийому до ХВПУСП
    • Критерії відбору на 3-й ступінь професійно-технічної освіти в ХВПУСП
    • Профорієнтаційна робота
  • Центр кар’єрного розвитку молоді
    • Про Центр кар’єрного розвитку молоді
    • Візитна картка Центру
    • Соціальні мережі – ваше віртуальне портфоліо
    • Нормативно-правова база діяльності Центру кар’єрного розвитку молоді
    • Соціальні партнери Центру
    • Як написати резюме? Поради
    • WEB-ресурси з пошуку роботи
    • Як пройти співбесіду
    • Як бути успішними
    • Співпраця з роботодавцями
    • Для внутрішньо переміщених осіб (ВПО)
    • Тижні професій
    • Дія. Освіта для всіх (Єдиний державний веб-портал цифрової освіти)
    • Поради з професійної орієнтації
    • Профорієнтаційні матеріали для випускників, що планують вступ до закладів вищої освіти
  • Освітній процес
    • Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного стану
    • Освітні програми (навчальні плани)
    • Моніторинг якості освіти
    • Розклад занять
    • Дистанційне навчання
    • Виробниче навчання і практика
    • Роботи учнів
    • Теоретичне навчання
    • Спортивна робота
    • Олімпіади і конкурси з навчальних предметів
    • Конкурси фахової майстерності
  • Виховна робота
    • Правила поведінки, права та обов’язки здобувачів освіти ДПТНЗ ХВПУСП
    • Національно-патріотичне виховання
    • Самоврядування
    • Батькам
    • Волонтерський рух
    • Профілактика протиправної діяльності
  • Гурткова робота
    • Про роботу гуртків
    • Заходи, які проводяться за участю гуртківців
    • Наші досягнення з гурткової роботи
  • Кабінет практичного психолога
    • Психолог інформує
    • Психологічна підтримка під час воєнних дій
    • Документація кабінету психолога
    • Поради психолога учням
    • Поради психолога педагогам
    • Поради психолога батькам
    • Інтернет-безпека
    • Під час карантину
    • Новини психологічної служби
    • Галерея фото кабінету психолога
  • Кабінет соціального педагога
    • Соціальний педагог Курганська Тетяна
    • Соціальний педагог поруч
    • Документація соціального педагога
    • Телефони гарячих ліній
    • Батьківський всеобуч
    • До уваги педагогів
    • Пільгові виплати (Законодавство щодо пільг)
    • Вимоги законодавства щодо неповнолітніх працівників
    • Новини соціальної роботи
  • Методична робота
    • На допомогу учням
    • На допомогу педпрацівникам
    • Атестація педагогічних працівників
  • Антикорупційна діяльність
    • Накази. Положення. Порядок
    • Нормативно-правові акти щодо запобігання корупції
    • Загальна інформація
    • Конфіденційність
    • Канали повідомлення для викривачів
    • Журнали контролю
  • Інтернет-приймальня
  • Бібліотека
    • Про бібліотеку ХВПУСП
    • Заходи, які проводяться за участю та при підтримці бібліотеки
    • Нові надходження літератури
    • Підручники, навчальні посібники, методичні посібники і періодичні видання
  • ЗНО / НМТ
  • Наші партнери
  • Протидія та запобігання булінгу
  • Медична сторінка
  • Профілактика дитячого травматизму
  • Випускникам минулих років
    • Архівна довідка
    • Цифрова копія документа про освіту

Результати анкетування «Гендерні стереотипи серед молоді»

27.03.2023

Гендерні стереотипи – це культурні уявлення, нав’язані суспільству роками і навіть століттями про те, якими мають бути чоловіки та жінки. У ХХІ столітті відбувається активна боротьба за гендерну рівність та руйнацію цих стереотипів, які заважають суспільному розвитку.

Викорінення таких явищ, як сексизм та стереотипізація, є актуальним питанням, оскільки саме на основі застосування гендерних стереотипів та упереджень виникає гендерна нерівність, яка є масштабною суспільною проблемою. Загальна декларація прав людини проголошує принцип недопущення дискримінації та заявляє, що всі люди народжуються вільними та рівними за гідністю та правами, кожна людина повинна мати всі проголошені права та свободи, незалежно від статі.

Соціально-психологічна служба училища проводить профілактичну роботу щодо попередження цього соціального явища. Використовуючи єдину електронну освітню платформу GooglКласс, на якій працює кабінет практичного психолога училища, ми запропонували здобувачам освіти анкету «Гендерні стереотипи серед молоді». Ми вважаємо, що опитування дасть змогу з’ясувати, наскільки проблема гендерної нерівності є актуальною для здобувачів освіти, як гендерні стереотипи впливають на поведінку молодих людей, що допоможе зрозуміти, яких заходів слід вжити, якими каналами комунікувати з учнями, щоб покращити ситуацію. Учасниками були учні І курсу у кількості 96 осіб. Серед опитаних значно переважали дівчатка віком 14-17 років.

На запитання «Як Ви вважаєте, чи мають жінки та чоловіки рівні права в Україні?» здобувачі освіти відповіли таким чином:

  • так – 75%
  • ні – 25 %

Розподіл відповідей на запитання «Чи можуть бути жінки успішними керівницями?»:

  • так – 90%
  • ні – 10 %

На запитання «Чи зустрічалися з гендерними стереотипами стосовно себе?» маємо такі відповіді:

  • так – 47%
  • ні – 53 %

Більш детально можна ознайомитися з результатами анкетування за цим посиланням.

Отже, наше дослідження засвідчило, що тема є актуальною для здобувачів освіти. 87% здобувачів освіти обізнані з поняттям «гендерні стереотипи», але 13% опитаних вказали, що поняття для них не знайоме.

Відповіді на питання «Чи цікавить Вас означена тема для глибшого вивчення?» зазначили наступне: так – 47%, ні – 53%, що вимагає проведення інформаційно-роз’яснювальної та профілактичної роботи.

Ми вважаємо, що освоєння гендерних знань дає можливості для розвитку інтересів людини, перспектив її самореалізації незалежно від статевої належності та розкриває шляхи досягнення гармонії з собою та іншою статтю.

Архіви новин

Контакти

  • in
  • fb
  • in
  • tg

м. Харків, вул. Тюрінська, 5

+38 (098) 058 78 02

+38 (057) 732 65 25

Докладніше...
Мапа сайту

Статистика

  • 59
  • 7 161
  • 1 787

2025© Funky Line