Психологічне здоров’я та адаптація до навчання
Учнівське життя починається з першого курсу. І тому успішна, ефективна, оптимальна адаптація першокурсників до навчання – запорука подальшого становлення майбутнього фахівця, розвиток особистості, збільшення життєвих перспектив, усвідомлення свого місця у суспільстві.
Ми перебуваємо в надзвичайних умовах воєнного стану. Необхідність в психологічній адаптації учнів виникає, перш за все, в зв’язку з особливостями дистанційного навчання та на тлі стресу від воєнних дій.
Навчання у такий складний час – це виклик не тільки для учнів, а й для педагогів. Але ми прийняли цей виклик – робити все можливе: піклування, безумовна любов майстрів в/н, класних керівників до учнів та підтримка допомагає їм стабілізувати психологічний стан дітей.
З метою всебічної психологічної підтримки та допомоги в училищі працює віртуальний психологічний кабінет на єдиній електронній освітній платформі Google Classroom. Проводилися онлайн-опитування психологічної адаптивності здобувачів освіти щодо труднощів, з якими вони стикаються протягом адаптаційного періоду. Також будо проведено онлайн-тестування «Мої життєві цінності», яке дало змогу виявити найголовніші цінності: гарне здоров’я та високий рівень життєвої енергії, щаслива родина, кар’єра. 11.10.22 р. в групі 4-22 «Перукар (перукар-модельєр). Манікюрник. Педикюрник» на платформі Google Meet проведена адаптаційна бесіда. Ми обговорили як справлятися зі стресом в кризовій ситуації, адже дуже важливо в наш час зберігати як фізичне, так і ментальне здоров′я. Також дівчатка ще раз одержали інформацію про збереження власного психічного та фізичного ресурсу.
Сподіваємось, що такі зустрічі і в подальшому будуть давати змогу розвивати здібності до самопізнання; формувати навички спілкування; виховувати почуття оптимізму, бажання долати труднощі й перешкоди; сприяти корекції системи цінностей та потреб учнів.
Бережімо себе та близьких!