Продовжуємо впроваджувати в освітній процес цифрові технології
На сьогоднішній день неможливо провести сучасний урок без використання цифрових технологій, особливо під час дистанційного навчання. Харківське вище професійне училище сфери послуг з 2020 року запровадило в свою діяльність і, зокрема, в освітній процес сучасне гнучке цифрове середовище Google Workspace, яке містить безпечні додатки для співпраці, ефективної роботи та навчання.
Працівники училища користуються такими додатками Google Workspace, як корпоративна електронна пошта, хмарне сховище файлів Google Диск, веб-сервіс Google Classroom для ефективної організації навчання і спілкування з учнями, сервіс відеоконференцій Google Meet та багатьма іншими.
Використанням цифрових інструментів для навчання не обмежується тільки додатками Google. Викладачі і майстри виробничого навчання училища також користуються й іншими сервісами для синхронного і асинхронного навчання: Zoom, LearningApps, Online Test Pad, Wordwall, MindMeister, Kahoot, Mentimeter, Quizizz та ін.
Викладач-методист Хмеленко Світлана Федорівна провела урок перукарської справи з теми «Актуалізація знань з теми «Основи стрижки волосся» у групі 4-22. Онлайн-заняття проводилося з використанням інструмента Google Meet, завдання розміщено у створеному для групи освітньому просторі з використанням інструмента Google Classroom.
Урок пройшов в ігровій формі. Була використана технологія Веб-квест – рух по маршруту. Викладач створила блог-маршрутизатор, на сторінках якого були розміщені завдання, критерії оцінювання та правила виконання завдань. У якості завдань були використані дидактичні вправи, створені на платформи LearningApps (класифікація, пазл-вгадай, кросворд), виконуючи які здобувачі освіти оновили у пам’яті інформацію з теми. Завершальне завдання – проходження тесту, створеного на платформі Online Test Pad. На платформі Online Test Pad в розділі «Система дистанційного навчання» створено середовище для кожної групи: кожен здобувач освіти бачить, які тестові завдання дані, має можливість переглянути свої оцінки та помилки (залежить від налаштувань тесту викладачем).
На уроці з предмета «Технологія виготовлення одягу» учні групи 5-22 працювали над створення проєкту обробки вузлів штанів згідно з моделлю. На фреймах у додатку Jamboard були представлені ескізи виробів і графічні зображення швів та вузлів. Робота відбувалась в окремих командах. Члени команд запропонували способи обробки виробу, які, на їх думку, слід використати під час пошиття запропонованих моделей штанів.
На уроці виробничого навчання учні на практиці закріпили матеріал з теми «Обробка кишень в штанах». Вони з цікавістю ознайомилися з обробкою накладної об’ємної кишені з клапаном в штанах. Особливо їм сподобалась кольорова гама підібраних тканин.