
- Внутрішня система забезпечення якості освіти
- Про училище
- Ліцензії на провадження освітньої діяльності
- Абітурієнту (профорієнтація)
- Центр кар’єрного розвитку молоді
- Візитна картка Центру
- Нормативно-правова база діяльності Центру кар’єрного розвитку молоді
- Соціальні мережі – ваше віртуальне портфоліо
- Соціальні партнери Центру
- Як написати резюме? Поради
- WEB-ресурси з пошуку роботи
- Як пройти співбесіду
- Як бути успішними
- Співпраця з роботодавцями
- Для внутрішньо переміщених осіб (ВПО)
- Тижні професій
- Дія. Освіта для всіх
- Поради з професійної орієнтації
- Профорієнтаційні матеріали для випускників, що планують вступ до закладів вищої освіти
- Освітній процес
- Нормативно-правове забезпечення освітнього процесу в умовах воєнного стану
- Освітні програми (навчальні плани)
- Моніторинг якості освіти
- Розклад занять
- Дистанційне навчання
- Виробниче навчання і практика
- Роботи учнів
- Теоретичне навчання
- Спортивна робота
- Олімпіади і конкурси з навчальних предметів
- Конкурси фахової майстерності
- Виховна робота
- Гурткова робота
- Кабінет практичного психолога
- Кабінет соціального педагога
- Методична робота
- Антикорупційна діяльність
- Інтернет-приймальня
- Бібліотека
- ЗНО / НМТ – 2025
- Медична сторінка
- Наші партнери
- Протидія та запобігання булінгу
- Профілактика дитячого травматизму
Останні новини
- Вітаємо переможців Дитячого пісенного вернісажу 2025! 13.05.2025
- Інформаційно-практична зустріч педагогічного колективу з WeWorld БФ «Мирне небо Харкова» 12.05.2025
- Акція «Від серця до серця!» 08.05.2025
- 8 травня – День пам’яті та примирення 08.05.2025
- Вітаємо переможців і учасників III Міжнародного конкурсу талантів «Палітра талантів»! 06.05.2025
Архіви новин
Показовий урок «Чоловіча стрижка «Бобрик» майстра в/н Полякової Лариси Олександрівни

В рамках тижня професії «Перукар(перукар-модельєр)» групі 4-22 майстром в/н Поляковою Ларисою Олександрівною був проведений показовий урок виробничого навчання «Чоловіча стрижка «Бобрик».
Онлайн-урок був проведений з використанням цифрового інструмента Meet, візуалізація інформації була виконана з використанням створеної презентації та навчального відео виконання стрижки, для самостійного виконання стрижки учні отримали інструкційну картку та відео. Після заняття учні були залучені до рефлексії.
Post Views: 523
Коментарі закриті.