Педрада дистанційно
Важливою частиною освітнього процесу є підведення підсумків. Тому на завершення незвичного 2019/2020 навчального року педагогічний колектив Харківського вищого професійного училища сфери послуг 18 червня 2020 року провів педагогічну раду онлайн Zoom-конференції.
На педраді інженер з охорони праці Водоп’янова Л.В. прозвітувала про роботу педагогічного колективу з безпеки життєдіяльності та охорони праці в училищі в умовах послаблення карантину щодо гострої респіраторної хвороби COVID-19, та розповіла про вжиті профілактичні та протиепідемічні заходи.
Заступник директора з навчально-виробничої роботи Смоліна Н.Ю. розповіла про завершення поточного навчального року, зокрема ведення документації, допуск до державних та поетапних кваліфікаційних атестацій і попереднє педагогічне навантаження. Заступник звернула увагу на плідну працю педагогів під час карантину – опанування засобів, методів та інструментів дистанційного навчання, сервісів для комунікації між учителем та учнями. Це був цікавий і корисний досвід.
З питанням щодо стану попереднього працевлаштування випускників виступила старший майстер Абаніна С.А.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Щербакова О.В. висвітлила таке актуальне питання як маркетингові комунікації для успішної профорієнтаційної роботи та виконання регіонального замовлення на наступний навчальний рік. Сьогодні питання формування контингенту є одним з пріоритетних для кожного закладу професійної освіти. Час вимагає нових підходів до цієї роботи, її спрямування на особистість, професійне самовизначення випускника школи.
Важливим питанням педагогічної ради були звіти голів методичних комісій про роботу педагогів у період карантину та використання технологій дистанційного навчання. У виступах доповідачі ділилися напрацюваннями колег, зазначили переваги та недоліки дистанційної форми навчання, наголосили на супутніх проблемах та можливих шляхах їх подолання. Цікаво було визнати чимало позитивних моментів, ефективних технологій дистанційного навчання не тільки для самого викладача, а й для сучасного здобувача освіти, для якого гаджет став практично основою життя. Важливо, що карантин сприяв саморозвитку та підвищенню кваліфікації педагогів у багатьох різноманітних напрямках.
Засідання педагогічної ради відзначилося чіткістю, згуртованістю та інформативною насиченістю.