Наші координати:
61001, м. Харків,
вул. Тюрінська, 5
(098) 058 78 02
Докладніше...
Архіви новин
f3
f3
f3

Обласна школа позитивного педагогічного досвіду роботи заступника директора з навчально-виховної роботи в ХВПУСП

14 листопада 2018 року в Харківському вищому професійному училищі сфери послуг Науково-методичним центром професійно-технічної освіти в Харківській області була організована обласна школа позитивного педагогічного досвіду роботи заступника директора з навчально-виховної роботи під керівництвом Щербакової Олени Вікторівни на тему «Виховання соціально активної особистості через творчий підхід до виховного процесу».

Були присутні: методист НМЦ ПТО Бронскова Олена Володимирівна; заступники директорів з навчально-виховної роботи ЗП(ПТ)О області.

Олена Вікторівна Щербакова ознайомила присутніх зі своїм досвідом роботи щодо сучасних підходів до формування творчої особистості в системі виховної роботи з учнівською молоддю. Також у рамках педагогічного практикуму слухачам були запропоновані такі виступи-презентації:

  • Розвиток творчих здібностей учнівської молоді у позаурочний час (Жук Галина Василівна, голова методичної комісії класних керівників, керівник театру моди «Шарм»);
  • Роль майстра в/н у кар’єрному зростанні учнів через творчий підхід до виховної роботи (Чевалкова Наталія Вячеславівна, класний керівник, майстер в/н з професії «візажист»);
  • Сучасні підходи до організації гурткової роботи з учнями (Антонов Олександр Валентинович, керівник вокально-театрального гуртка училища).

Кожен виступ супроводжувався творчими виступами учнів: демонстрацією колекцій одягу, зачісок, макіяжу, номерами художньої самодіяльності, що підкреслили дієвість і результативність підходів до виховання учнів у Харківському вищому професійному училищі сфери послуг.

Для учасників школи Чевалковою Наталією Вячеславівною був проведений майстер-клас «Сучасні креативні тенденції в індустрії моди і краси».

Завершилася школа підведенням підсумків та прийняттям рішень щодо вдосконалення виховної роботи у ЗП(ПТ)О області.

Залишити відповідь

f3   f3
f3 f3 f3 f3
f3
f3
f3
f3
f3
f3
f3

f4

ped

ped

ped